BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sabtu, 2 Julai 2011

keje gua hari2..

assalamualaikum...gua post ney sebab nak cite yang gua hari2 penat..tdo mlm xlena pikir mslh..wlaupom idup gua pnuh ngn dugaan dan mslh ney gua ttp cube utk cari duit setiap hari..dulu hidup belagak,sekarang msh lg belagak tp papa kedana..hahaha..gua bt keje bkak gerai jus jambu,gua ingatkan bt keje ney bley untung bsr tp gua silap,ckup2 mkn jer..tp xkesah laa tu rezki gua..mungkin suatu ari nnt gua akan berjaya lam idup,INSYAALLAH..janji gua bt keje ney cr rezeki yg halal..yang gua nak cite setiap mlm gua bt keje sorg2 jer,baga nk mampos..xde pom yg nk tlg tp ape yg best ble gua bkak kdai gua xbt keje,gua bg adek gua bt keje..hahaha..tp same jer pom,gua xdpt tdo or berehat walupom kejap..gua msh lg d belenggu ngn mslh keluarge n mslh pribadi tu sebab gua da lbey sminggu xdpt tdo mlm..gua msh trpikirkan knpe gua d perlaku begini..mngkin dose gua terlalu bsr tp gua tekad gua mau berubah..mudah2han suatu ari nanti segala permintaan gua ditunaikan..gua akan tunggu saat kebahgiaan gua kembali..aminn

0 ulasan: