BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 13 Julai 2011

gua nak mampos

ariney gua rse gua nak mampos da kot..gua makan durian tp gua pegi mnum i pepsi..fuhh best wooooo..nk baring pom xdapat..gua mmg suka cari pnyaket..yelaa mampos pom xpe xmnyusahkan org,xmnyusahkan family..tp gua tkot msuk neraka..ahaaaaaaaaa...ariney jugak gua saket ati tahap gila2 pig laa..pagi2 buta orang tuduh gua macam2..kaki penipu laa,suka lps tgn laa..lu pikir lu baek sgt ka bro???..lu bajet ja bgus,luaran ja bgus tp lam ati lu ade hanjing..stiap manusia yang terpilih sahaja ALLAH bg dia petunjuk ke arah jalan yang benar..kalo stakat brubah ahangat2 taek ayam,lu balek rumah lu cermin diri dlu,lps tu lu kasi pecah lu punya muka..lu xbgus lagi..kalo mahu brubah taubat nasuha,jgn sparuh jalan..gua buat statement ney utk gua sndiri bkn utk orang laen jer..so renung2kan dan selamat beramal..ahaaaaaaaaa

0 ulasan: