BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Ahad, 26 Jun 2011

ney pasal diri gua laa..

tahun 2011 adalah merupakan hari yg paling malang lam idup gua..gua kehilangan 2 orang insan yang gua paling sayang lam sekelip mate..gua xtaw ape salah gua,ape salah keluarga gua..kalo ini dugaan dari yang MAHA ESA gua redha tapi kenapa hati gua tak pernah tenteram bila gua pikir sume mslh yg menimpa..gua taw gua byk buat dose,gua taw byk buat salah..tp xde orang yang sempurna lam dunia ney..adakah peluang untuk gua kembali bahgia akan kembali????..itu yang gua terpikir sekarang..kalo doraemon tu btol2 wujud da lame gua mlutut kat kaki dia mintak putarkan balek mase..gua nak idup gua bahagia macam dulu..gua xnak idup gua macam sekarang..Aku mohon padaMU YA ALLAH kembalikan laa sinar kebahgiaan lam idup aku,aku mahu ape yang aku ade dulu..aku cukup bahgia dengan keadaan aku dulu..tp gua terpikir adakah harta dapat membeli kebahgiaan??,adakah harta dapat membeli cinta??adakah harta adalah segala2??..

0 ulasan: